RETURNARI SI SCHIMBURI PRODUSE
Produsele
achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000, completata si modificata cu OUG 34/2014, publicata in monitorul oficial al Romaniei nr. 427/ 11.07.2014. Consumatorul
are dreptul sa notifice in scris, prin email sau telefonic comerciantul ca
renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen
de 14 zile lucratoare de la primirea produsului.
Pentru a
schimba sau returna comenzile facute la CRISTISPORT.RO te rugam sa te asiguri
ca articolele sunt in ambalajele originale, au toate etichetele atasate asa cum au fost primite si nu
prezinta urme de deteriorare, folosinta sau uzura. Daca produsul returnat este deteriorat,
are semne clare de utilizare, prezinta mirosuri ca urmare a folosiri sau este intr-o stare ce nu ne permite
recomercializarea lui, ne rezervam dreptul de a refuza produsul.
Produsele care au fost folosite au eticheta rupta (sau nu mai este atasata de produs) sau prezinta urme de folosire nu mai pot fi schimbate sau returnate. Nu lipiti scoci direct pe ambalajul produselor pentru ca nu vom mai asigura returul produselor, va returnam banii pe produs dar nu mai acceptam schimbul.
Te rugam sa probezi produsele inainte
sa rupi etichetele.
Motivele intalnite pentru care se refuza schimbul sau
returnarea produselor sunt:
- clientul nu ambaleaza corespunzator cutia
originala a produsului si aceasta ajunge la noi deteriorata;
- ambalajul original este lipit cu
banda adeziva (va recomandam sa impachetati ambalajul original inaintea
aplicarii unor etichete sau a benzii adezive).
- recomandam returnarea produselor in AMBALAJEJE FIRMELOR DE CURIERAT, PENTRU A EVITA ORICE SUSPICIUNE REFERITOARE LA AMBALARE SI MANIPULAREA..
- produsele au
fost vizibil purtate sau prezinta
mirosuri improprii in urma folosirii;
- produsele nu mai
au etichetele atasate.
- echiteta produselor sa nu fie deteriorata.
IN CAZ
DE RETUR AL PRODUSELOR
Daca doriti
returnarea produselor cumparate de pe site-ul CRISTISPORT.RO trebuie sa urmati urmatorii pasi :
1. Notificare de returnare prin e-mail ori
telefon (contact@cristisport.ro sau tel. 0729644727).
2. Produsele trebuie returnate in starea in care au
fost primite, cu ambalajul si toate accesoriile originale.
3. Veti primi inapoi suma integrala a produselor,fara costul transportului catre dumneavoastra.
4. Nu se accepta returul produselor folosite sau deteriorate in urma folosirii indiferent de perioada de timp trecuta de la achizitiie daca vina apartine exclusiv cumparatorului, sau in urma verificarilor noastre prin fotografiile trimise de catre client se observa ca deteriorarea s-a datorat in urma folosirii necorespunzatoare, pantofii de interior sau folosite in conditiii de ploaie sau zapada, au fost uscati la o sursa de caldura mare, au fost spalati la o temperartura necorespunzatoare, au suferit deteriorari in timpul activitatilor fizice gen handbal, fotbal datorita duritatii modului de joc.
5 Costul transportului pentru returul produselor se face astfel:
- taxa de expediere catre FIRMA NOASTRA, a produselor returnate, va fi achitata de catre client, facturarea transportului se va face in numele dumneavoastra. Puteti folosi orice firma de curierat.
- puteti cere operatorului nostru ca firma noastra sa se ocupe de transportul produselor si costul transportului, suportat de dumneavoastra, va fi de 18 lei bani care vor fi scazuti din suma care trebuie returnata.
SCHIMBAREA PRODUSELOR
SCHIMBAREA PRODUSELOR SE FACE DUPA CE ARTICOLELE AU SOSIT LA SEDIUL FIRMEI NOASTRE, SI AU FOST VERIFICATE DE PERSONALUL FIRMEI.
Pentru situatiile cand se face schimb de produse si clientul doreste ca firma noastra sa se ocupe de transportul dus-intors, plata trnsportului este de 28 lei, suma se achitata de client la primirea produselor schimbate, la curier.
4. Daca respectati conditiile de mai sus va garantam 100%
returnarea banilor sau schimbul produselor.
SC GOODSSPORTS
SRL nu va accepta primirea coletelor trimise in sistem ramburs, adica plata transportului sa fie facuta de firma noastra.
Ne rezervam
dreptul sa nu acceptam primirea coletelor retur fara notificare ( scrisa,
e-mail, telefonic) in prealabila.
Clientii cu
personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul,
legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.
Expeditiile retur prin "Posta Romana" nu sunt acceptate.
Returmarea banilor se va face in cel mult 15 de zile de la primirea produselor de catre firma, bani vor fi returnati prin cont bancar sau daca ai platit folosind cardul ti se va returna
valoarea comenzi pe card.
Pentru orice intrebare suplimentara va rugam
sa ne contactati.
IN CAZ DE SCHIMB AL PRODUSELOR
In eventualitatea unui schimb de produse
indiferent de cauza ( daca nu va place modelul, nu va este buna marimea, doriti
o alta culoare sau doriti un alt produs) ne veti notifica prin e-mail la contact@cristisport.ro sau telefonic la 0729644727, 0720043118, personalul firmei va raspunde
solicitarii dumneavoastra si va stabili de comun acord cu dumneavoastra
detaliile noi comenzi.
Pentru schimbarea unui produs taxele de transport sunt
suportate de client astfel:
- taxa de expediere catre FIRMA NOASTRA, a produselor pentru schimb, va fi achitata de catre client, facturarea transportului se va face in numele dumneavoastra de firma de curierat.
Puteti folosi orice firma de curierat.
- taxa de expediere catre CLIENT, a produselor de catre FIRMA NOASTRA, va fi suportata de client indiferent daca ati platit sau nu primul transport.
ATENTIE! Nu acceptam returul sau schimbul de produse daca nu am fost
instiintati in prealabil.
Adresa pentru retur si schimb este
SC GOODSSPORTS SRL Loc.Braila, jud. Braia, str.Celulozei nr3, cod postal 810282.
Tel. 0729644727.